[ LUGOS ] distribucije

Joze Kovacic s53sx na s53sx.ampr.org
Ned Jul 26 14:41:12 CEST 1998

Hoj
  Zagotavljam ti, da bos Debian prepoznal takoj ;-), razen ce ne ukines
izpisa pri prijavljanju ali odjavljanju na tty, kjer dobis izpisano
distribucijo, verzijo , st. tty-a in ime masine(uporabnika)..
  Za ostale naj ti pa napisejo tisti, ki jih imajo nalozene...

>On Sun, 26 Jul 1998, Bostjan Mercun wrote:
>
> Zanima me, ce obstaja kaksna stvar, ki je pri vsaki distribuciji drugacna. Nekaj casa
> verjetno ne bi prepoznal disktribucije, ce ni slackware.

    Expirience is something you don't get until just after you need it!