[ LUGOS ] problemi z linkerjem

polz polz na writeme.com
Čet Jul 16 01:08:27 CEST 1998

Odkar sem upgradeal na Debian 2.0b, mi noce vec skompilati programa z
virtualnimi clasi. Programcek je sestavljen iz nekaj .cc file-ov, ki jih
compiler potem pretvori v .o file,  te pa zlinka v knjiznico.

To knjiznico prekopira v /usr/local/lib in z njo zlinka 1 program.
Problem je, da ob linkanju javi tole:

/usr/local/lib/libButnSkala.so: undefined reference to `ButnPicture virtual table'
/usr/local/lib/libButnSkala.so: undefined reference to `ButnPicture type_info node'
/usr/local/lib/libButnSkala.so: undefined reference to `ButnPicture type_info function'
collect2: ld returned 1 exit status

ButnPicture je virtualen class, libButnSkala pa knjiznica, ki jo zlinkam.

Ob compilanju .o file-ov uporabim:
g++ -ansi -c -I. file.cc -o file.o

Ob compilanju knjiznice pa:
g++ -shared -o libButnSkala

Vsem pomoc nudecim se vnaprej zahvaljujem.
--
Gasper Fele-Zorz, irritation central.

Dodatne informacije o seznamu Starilist