[ LUGOS ] Ram

Metod Koželj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jul 15 19:36:46 CEST 1998

Howdy!

On Wed, 15 Jul 1998, Samo Gabrovec wrote:

> kupil sem si se 64MB rama, ki ga nasteje na zacetku, pa tudi zdej ko sem
> probal v WinBlows ga je nasel 128. Linux ga najde in uporablja samo 64MB

BIOS je glup in Linuxu ne zna povedat, da je rama vec. To pac poves ti.
Recimo v /etc/lilo.conf dodas vrstico 'append="mem=128M"' (pra brez
apostrofov jasno). Ce vrstico z 'append=' ze imas, samo dodaj oni
'mem=128M' zraven. Seveda, 128 je pac kolicina pomnilnika, ki ga res imas.
Ko popravis /etc/lilo.conf, pozenes /sbin/lilo in rebootas.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist