[ LUGOS ] SCSI krmilnik

Edi Suc edis na radiostudent.si
Sre Jul 1 08:24:12 CEST 1998

On Wed, 1 Jul 1998, Janez Trenz wrote:

> Gledam pa ne morem izbrat. Kateri SCSI krmilnik je najbolj stabilen,
> predvsem gonilnik, ker bo mašina prižgana dolgo časa.
> Mylex Multimaster (BusLogic) BT958, mogoče Adaptec AHA2940UW,
> kakšen Symbios Logic (NCR) 875, 810.
Oj.

Jaz imam server, ki ze neprekinjeno (no skoraj) drsa diske ze vsaj tri
leta. Noter imam 4G SCSI disk, priklopljen na AHA3940UW.  Zadeva dela
popolnoma brez problema, vsaj kar se kontorlerja tice. Pa tudi crknu se
ni. Mi pa je ze napajalnik crknil enkrat, pa plata, nevem kolikokrat
ventilatorji na procesorju in v napajalniku.

To je moja izkusnja.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine
e-mail: Edi.Suc na radiostudent.si
        Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si