[ LUGOS ] FETCHMAILRC

Davor Guttierrez guttierrez na usa.net
Čet Jul 2 20:23:50 CEST 1998

--------------C96A0D9AB4FC5D498D3E1B3D

Anze Vidmar wrote:

> Sej bi ti zveseljem se kej povedau, samo pametnejsi odneha, mar ne Borut?
> Ni se ti treba opravicevati za morebitne zalitve, ki so tko kot "prdec v
> vetru"...
> Sej je ql, sej bova se naprej kolega.
>
> lp,
> Anze.
>
> P.S.: aja, ups, sori ker ti nisem na privat mailau, sm pozabiu.

uporabnikom ne pa da se pljuva eden preko drugega. Tisto kar sem napisal v
prvem mailu, da imam v .fetchmailrc je delovalo na REDHAT-u 5.0, sedaj ko sem
si pa namestil Caldera Open Linux Lite pa ne deluje. Ce nihce ne ve kaj naj bi
bil problem pri tem, naj raje ne odpise. Ce pa ze odpise in naredi napako,
drugi ne rabijo pljuvati po njem ! Delati napake je clovesko !

Pa se eno vprasanje, slisal sem da se daje prko PLIP protokola povezati Linux
computer z Windows racunalnikom, kaj bi zato povezavo potreboval na Windozih ?

Upam da bom dobil kaksen konkreten odgovor in ne 20 pisem v katerih se
uporabniki prerekajo kateri je vecji kreten !

Brez zamere !

   Davor Guttierrez - Caldera Open Linux user - guttierrez na usa.net
                   http://www2.arnes.si/~ssddgutt

  Studio Artis - Studio.Artis na siol.net - Oblikovanje - Zaloznistvo
              http://www.geocities.com/MadisonAvenue/9809/

tel. home: 069 74 561
     work: 069 788 370

--------------C96A0D9AB4FC5D498D3E1B3D