[ LUGOS ] DIF? [was: Muzicka zelja]

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Jul 19 01:47:16 CEST 1998

crt jakhel wrote:

> po daljsih tezavah s prejemanjem sporocil z liste sem v arhivu opazil
> nekaj koristnih odgovorov na moje povprasevanje po zadevi, ki bi
> pripravila podatke v obliki, ki bi jo excel cim bolj gladko prebral.
> spravil sem se po netu iskat DIF, vendar sem nasel vec kot nic le necesa,
> kar se imenuje "directory interchange forma" in imam obcutek, da to ni
> to. kdor je ze pripravljal DIFe, ga lepo prosim, da mi poda kak uporaben
> link. hvala!

Uporabljam jih jaz. Povedal mi jih je nekdo preko newsov in jim imam samo
vprintani obliki. 3 strani. Povej stevilko faxa, pa ti faxam v ponedeljek.
Nimam casa, da bi zdaj to pisal v elektronsko obliko. Na Internetu to gotovo
obstaja,
ampak nimam casa, da bi jaz iskal zate. Povej fax, pa dobis to informacijo.

Fax povej po privat mailu.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676