[ LUGOS ] Debian GNU/Linux 2.0 'Hamm' Released FINALLY

Profile dstanac na mds-uni.si
Sre Jul 29 22:52:45 CEST 1998

Lep pozdrav.
Koncno sem prisel z operacije, tako da vam lahko koncno odgovorim na
stevilne maile ki ste mi jih poslali. Vprasanja so vecinoma podobna tako
da bom probal z enim mailom odgovoriti vsem.

>Recimo jaz za kakega presirna. :)

1.Torej za kakega presirna sem mislil za natanko  1.000,00 SIT ta cena je
koncna cena in vam ne zaracunam cene CD-ja poleg te cene.
2. Na tem CD-ju se bojo nahajale stvari ki so v uradnem paketu pod
CDIMAGES na Debinanu, torej jaz potegnem paket in ga zapecem, nespreminjam
niti ene stvari.
3. Kar se tice pecenja dodatnik programov, pa pripravljam programe za
peko, na katerem se bojo nahajali razni programi ki jih je koristno imeti:
KDE, KOffice, itn... Vsi predlogi, kaj se splaca potegniti z neta so
dobrodosli.
4. Ne igr nimam in jih ne snemam.
Sem samo negdo z dostopom do 1/2 Mega linka in CD Toasterja.

Milan.Jungic na guest.arnes.si wrote:
> [...]

Mar ni vprasal sledece?

Vem da sem malo pozen, ce ste pac dobili svoj CD, ignore the mail.

Lep pozdrav.

Dodatne informacije o seznamu Starilist