[ LUGOS ] Bote na #lugos!!

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Sob Jul 11 21:01:13 CEST 1998

Prosim ce se debata o vseh IRC related stvareh takoj konca.
Boti in IRC nasploh so waste of time... Kdor bo rabil kaksne informacije
jih bo ze nasel ali na nasem ali pa na tujem webu.

On Sat, 11 Jul 1998 Milan.Jungic na guest.arnes.si wrote:

> sej to je problem, jz botov ne znam konfigurirat ---> zato sm pa prosu kle za
> pomoc!!!!

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 179-8972 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 179-8899 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist