[ LUGOS ] Bote na #lugos!!

BlaY0 blayo na thz.net
Tor Jul 7 14:13:37 CEST 1998

Yo!

On Tue, 7 Jul 1998 Milan.Jungic na guest.arnes.si wrote:

> Vse irc zavedne lugosarje naprosam ce kdo postavi bote na slo linux help kanal
> #lugos.Na kanalu so nekateri ze dobili potrebne podatke ki so jih zanimali zato
> ne be radi izgubili kanala.Tisti ki nam je posodil bote jih bo v ponedeljek vzel
> dol, tako kot je bilo zmenjeno.Prosim sporocite mi in jaz bom poskerbel da
> boste dobili ope.Pravtako vse linux irc addicted userje prosim da se kanala bolj
> pogosto udelezajo saj ce ne rabijo pomoci jo lahko kaksnemu zacetniku
> ponudijo.

Ja ja ja pa kaj se. Se dodatnih 574 botou se manka na ircnetu. Mene zanima
kaj so ti boti tako potrebni??? Ponavadi je zaradi botov se vecja zmeda
kot ce jih ni. Pa se to me zanima kako izgubis kanal???? To mi ni cisto
jasno?!?!? A si malo paranoicen? Ponavadi je tko da ce so boti na kanalu
se dela takeover, ce jih pa ni pa verjeno ni treba delat takeoverja a se
ti ne zdi? Ce ti kdo zasede kanal si pac naredis novega, ce ti zasede se
tega gres pac dol z irca za pol ure (gres recimo na travnik en fuzbal
odigrat al pa v trgovino po krug pa mlek) v tem casu pa se bo ta tip ka ti
je "zasedel" kanal sigurno navelical. Zaradi irca in podobnih otrocarij si
res ni treba belt glave pa iskat problemov.

Ponavad je tko da je recimo na #linux kanalu 349 botou pa 92873565390
folka zravn, ce pa neki prasas so pa usi tih. Kaj potem takem tak kanal
sploh obstaja in kaj dela tam 349 botov in 92873565390 looserjeu? Nic
drugega kot LAG!

<over and out>

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist