[ LUGOS ] FETCHMAILRC

bibi na rulz.org bibi na rulz.org
Čet Jul 2 18:32:33 CEST 1998

On Thu, 2 Jul 1998, Anze Vidmar wrote:

> To ti njemu povej, ker ocitno nima razjasnjenih nekih osnovnih pojmov
> glede "maila". Jes sem sam mislu da je naroben pop3 server "tisti nekdo"
> vtipku, in sem mu tudi to povedal. On je pa naprej seril neko krivo vero,
> ozr. iz muhe je naredil slona...

Seril? je to kakšna skovanka iz sral pa širil? Ker to bi skoraj vzel za
žalitev.
tisti nekdo, ki je sploh začel vse to je imel lepo napisano pop3.arnes.si,
ki JE napisan v navodilih od arnesa kot strežnik za pop3 protokol.

In jaz nisem iz nobene muhe naredil slona, samo zdi se mi neumno če rečeš
da nekaj zagotovo ni res oz. kako to gotovo ni ta strežnik, pa sploh ne
veš kateri bi bil pravi.

Let's kill the thread.
Če mi imaš še kaj povedati, daj privat. Pa oprosti če sem te hudo užalil.

Borut Mrak, high school student of chemistry, mailto:bibi na rulz.org
phone: (+386 65) 51248, (+386 61) 267876