[ LUGOS ] for( ; ; fork());

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Jan 23 10:19:32 CET 1998

On Fri, 23 Jan 1998, Metod Kozelj wrote:

> Ce ti bo v tolazbo: prav enake tezave bos imel v vsakem UNIXu. V windozah
> pa najbrz nikoli, ker imajo prevec ZANIKEREN miltitasking
> (vecopravilnost; ce tistemu sploh lahko tako recemo).

Hm, ja windowsi, bi se prej sesuli... sem testiral... Pozenes, 300x en in
isti program, in cez cas jim zmanjka resourcev in potem se pocasi
sesujejo... So much about 640k Limit... heh...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist