[ LUGOS ] Printer & driverji

mare marko.blatnik na mais.si
Sob Jan 10 21:00:41 CET 1998

> Povejte mi tole, maherji: doma mam laser printer Panasonic KX-6300, E0Qgor
> pise designed for windows pa nek GDI... js bi pa rad printal tud iz linuxa
> pa za vraga nikjer ne najdem linux driverjev. Zal tud pod HPjevo emulacijo
> ne dela pa tud poscript ni (ja sej vidim da je za en drek, pa kaj cem).
>
> Kk naj printam iz linuxa? A bom mogu sam drajver napisat al kdo od vas ve
> kaj, kar js ne vem? Hvala 100x
>
> kesl

  Panasonic prodaja tri (cenene) printerje:
  KX-P6150,  KX-P6300 in KX-P6500. Prvi in zadnji omogocata tudi PCL4.5
(KX-P6500 tudi GDI) . Jaz imam KX-P6500 in odlično deluje v linux-u saj se
instalira kot HP IIp tiskalnik stane pa okrog 60.000 z davkom.
  Po mojem skromnem mnenju je to najboljsi (beri najcenejsi) tiskalnik
za linux uporabnika.
  Imas pac to smolo da si izbral ravno tisi tiskalnik (KX-P6300), ki ne omogoca
direktnega printanja iz linux-a (ali DOS-a).

MarkoB.

Dodatne informacije o seznamu Starilist