[ LUGOS ] vprasanje

Danilo Godec danci na kibla.org
Pon Jan 12 09:55:02 CET 1998

On Mon, 12 Jan 1998, Matjaz Vrecar wrote:

> Po dolgem casu bom spet malo pognal Linux (sprememba delovnega mesta -
> nova sluzba pa to, mi pac narekujeta windowse...). Vidim da se je
> pojavil redhat 5.0. Se splaca presedlat iz 4.2 na 5.0 ali ne? Imejte v
> mislih, da bi si rad cimbolj olajsal vsej zacetek (spet), ne pa da se bo
> treba spet zafrkavati z ppp pa tisto sranje....

Ne. Po lastnih izkusnjah ter sodec po mnogih komentarjih (tudi na tej
listi) ina RH 5.0 precej nenavadnih tezav, ki morda niso usodne, za
zacetek pa prav gotovo neugodne (npr. mountanje /proc ipd.).

   D.

P.S.: Je kdo opazu, da po instaliranju RH 5.0 tar dela neverjetno pocasi?
Npr. za "tar xzvf linux-2.0.32.tar.gz" je potreboval mnogo vec casa, kot
kasneje "make dep; make clean; make zImage; make modules" ... :)

Dodatne informacije o seznamu Starilist