[ LUGOS ] Intel, MMX

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Tor Jan 20 17:15:37 CET 1998

Metod Kozelj wrote:

> sodelovanje med HP-jem in Intelom. Se pa ne spomnim dobro, kako so tisto
> cudo poimenovali (morda se je imenovalo "Klamath"). Napovedane lastnosti

Ne, Klamath je (bil?) pII.

> Zadnjic je Intel kupil Digital Semiconductors, ki je razvil in izdeloval
> procesorje Alpha.

> Vse bolj se mi zdi, da se je Intel zacel zgledovati po Microsoftu: manjso
> konkurenco povozi, vecjo pokupi, pa bos vladal srecno do konca svojih dni.
> Ce pa ne gre drugace, pa poberi vsaj znanje.

No, Intel  vsaj naprej pusti Digitalu naprej izdelovati svoje proce in
jih prodajati pod imenom Digital.

Pa se Linux Q:

Nisem glih na tekocem z razvojnimi jedri, zato me zanima, kako se
poznata MMX in Linux? Ali je to reseno na nivoju kernela ali pa se bojo
tudi programi morali zavedati MMX?

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist