[ LUGOS ] for( ; ; fork());

polz polz na writeme.com
Pet Jan 23 15:15:36 CET 1998

Vem, kaj naredi zankica for(;;fork()); .
Zanima me le, kako naj ubijem program, ki jo vsebuje.

Vceraj sem (testing! testing!) program s to zankico pognal in poizkusil:

kill PID (PID prvega procesa) - prvi umrl, nastal pa je nov proces.
kill -9 PID (PID drugega procesa) - isto
killall forker (ime programa) - isto
killall -9 forker - isto.
killall -9 bash - zadevi sem ubil shell, iz katerega je bila pognena, pa je se
                        zmeraj zivela
killall X - stvar sem pognal iz X11R6 - se vedno zivela!!

Koncno je pomagl init 1 (single user mode), v katerega pa je stvar zaradi
zasedenosti lezla okrog pol ure (ce ne se vec).

Kako bi torej gornji program ubil na lazji, elegantnejsi nacin
 (predvsem pa brez ubijanja vseh tekocih procesov).

Upam, da kdo ve ...

P.S. Kaj takega se v win95 ne more zgoditi - gotovo bom presaltal nanje,
ker imajo VARNEJSI multitasking . (*NUTZ!*)

Dodatne informacije o seznamu Starilist