[ LUGOS ] Intel + Sun

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jan 20 15:23:56 CET 1998

Howdy!

> Intel in Sun delata na procesorju s delovnim imenom "Merced", ki bo znal
> izvajati tako Sunove kot Intelove ukaze, kar pa si lahko predstavljate kaj
> pomeni... Skratka, zadeva bo cool, saj bo prinesla zdruzljivost ze na
> najnizjem nivoju.

Heh. Ko sem prvic slisal za nekaj takega, je bilo receno, da bo to
sodelovanje med HP-jem in Intelom. Se pa ne spomnim dobro, kako so tisto
cudo poimenovali (morda se je imenovalo "Klamath"). Napovedane lastnosti
so se ujemale z onimi zgoraj navedenimi.

Zadnjic je Intel kupil Digital Semiconductors, ki je razvil in izdeloval
procesorje Alpha.

Po novem kao sodeluje s SUNom.

Vse bolj se mi zdi, da se je Intel zacel zgledovati po Microsoftu: manjso
konkurenco povozi, vecjo pokupi, pa bos vladal srecno do konca svojih dni.
Ce pa ne gre drugace, pa poberi vsaj znanje.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist