[ LUGOS ] GUS

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Jan 17 22:01:42 CET 1998

Howdy!

On Sat, 17 Jan 1998, Samuel Gabor wrote:

> Ja, res imam Cyrixa (pocasen FPU). Povprecno mi predvajanje mp3-ja zasede
> okoli 45.5% procesorja (mpg123). Pod Win95 tega preskakovanja ni, kar pa
> je tudi razumljivo...

Heh, tole pase ze skoraj v rubriko 'holly wars' ... Malo sem pokukal v
source od mpg123. Izmed specificno FP funkcij uporablja naslednje:

- cos  ... pri generiranju tabele za dekodiranje (zdi se mi, da le
           na zacetku dekodiranja datoteke)
- tan  ... Nekaj desetkrat na blok
- pow  ... precej pogosto

Vseh funkcij skupaj pa ne klice zelo pogosto. Menim, da Cyrix
pri izvajanju ostalih instrukcij prihrani vec casa kot pa ga izgubi
pri izvajanju FP instrukcij. Seveda v primerjavi s P5 pri enaki frekvenci.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist