[ LUGOS ] GUS

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Jan 17 08:52:23 CET 1998

Howdy!

On Sat, 17 Jan 1998, Samuel Gabor wrote:

> Pri predvajanju .mp3-jev mi prvih nekaj sekund zvok "preskakuje", potem pa
> se normalizira, drugih digitaliziranih zvocnih datotek pa se nisem
> poslusal...

Tisto 'preskakovanje' je najbrz posledica tega, da je predvajanje mp3
datotek zahtevna stvar za CPU. Najbrz imas procesor, ki komaj zmore vso
stvar in na zacetku nima nobene zaloge dekodiranega zvoka. Pozneje
dekodira nekaj na zalogo.

Preskakovanje namrec najbrz nastane zato, ker je tok podatkov proti zvocni
kartici prekinjen (dobis kratke premore).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist