[ LUGOS ] Ditto?

Iztok Polanic ssdipola na guest.arnes.si
Tor Jan 20 11:09:03 CET 1998

Pozdravljeni !!!

DITTO-ja za SCSI sploh ni, externi dela prek paralelnega porta, interni pa
prek IDE.

								Pozdrav.

On Mon, 19 Jan 1998, David Klasinc wrote:

> A je to SCSI ali IDE zadeva?
>

> David!

    	xxxxxx                           //////
    	xx  xx                          ( o o )
     	 xxxx         |           From: Iztok Polanic           |
    	xx  xx        |  E-mail: Iztok.Polanic1 na guest.arnes.si  |
       xx    xx       |   WWW: http://www2.arnes.si/~ssdipola   |

Dodatne informacije o seznamu Starilist