[ LUGOS ] KDE

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Tor Jan 20 10:07:29 CET 1998

On Tue, 20 Jan 1998, David Klasinc wrote:

> BTW, je kdo ze probaval se kake druge zdave? Gnome, Enlignment...

enlight je imel pri meni (you know when :> ) nekaj problemov pri
instalaciji, ki se jih je sicer relativno trivialno odpravilo (stosi z
zahtevano knjiznico imlib), so pa imeli zoprne simptome (zmrz xov in
nedostopnost tekstovnih konzol). delal sem z verzijo 12.6, obstaja
trenutno kao 13.2, vendar je tar, ki naj bi jo vseboval na
ftp.mandrake.net, dolg 75 Kb.

razen stosov z instalacijo je stvar tekla znosno dobro in kljub way fancy
vmesniku ne opazno pocasi (masina je 32 Mb) v primerjavi s fvwm95. ni mi
bila posebej vsec, ampak to je verjetno stvar tako okusa kot navade.
omogoca vse sorte dekoracij, vendar PREDVSEM dekoracij, ne nekih
funkcionalnih revolucij. avtorji so iskreni in pri predstavitvi na
www.enlightenment.org sami povejo, da so hoteli narediti tisto, kar jim je
pri drugih wmjih najbolj manjkalo, namrec ultra izgled.

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist