[ LUGOS ] [ Off-Topic ] DOSA

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Pet Jan 9 17:25:57 CET 1998

> :P Denial Of Service Attack... ;>
>
>  Zanima me na koga se lahko obrnes, ce ti kdo zacne maltretirat racunalnik
> in pocet neumnosti... :) Pa to ni user, ki je na masini :) Ves pa od kje
> je prisel napad... pa recimo, da ni bil to smao eden, ampak tko
> konstantno... veckrat na dan :)

Vsekakor je dobro, da o tem vsaj obvestis SI-Cert. Ta lahko potem koordinira
postopke, ki imajo za cilj onemogocenje napadov. (Poleg tega lahko to
primerjamo
s stvarmi, ki so se dogajale drugim in zato primerneje ukrepamo).

Ce ga znas poiskati, se seveda velja obrniti tudi na napadalcevega providerja.
Tudi pri tem ti lahko pomaga si-cert.

mail: si-cert na arnes.si
www: http://www.arnes.si/si-cert/
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist