[ LUGOS ] vazne novice pravne sorte...

Crt Jakhel crt na dergan.si
Čet Jan 22 20:15:33 CET 1998

On Thu, 22 Jan 1998, Andrej Presern wrote:

> Ne morem verjet:) To je pa fantasticno:)

... stos zase pri celi stvari je to, da so na slashdotu pred kratkim
napisali uvodnik, kjer so predlagali, da je scrape->GPL krasna resitev za
vse, in izvajali anketo na temo. in evo, blam :) tudi jaz sem bil v
dvomih, pa sem sledil linku na yahoo, kjer so med drugim izvlecki
Reutersovih novic - in je videti, da drzi. tudi tisto o M$ju.

Crt Jakhel                crt.jakhel na dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist