[ LUGOS ] FrontPage Extensions...

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Jan 11 16:10:40 CET 1998

David Klasinc wrote:

>  Nevem, jaz bi to naredil.. :) Ce mi pac trgovec, pa naj bo to ISP al pa
> kdorkoli ne nudi tistega kar hocem, grem pac drugam. Po mojem vsi pocnemo
> isto, pac ce ti pijes meleko iz Celjskih mlekarn, bos sel v tisto
> trgovino, kjer ga bojo imeli... ;>

No recnici na ljubo bo pametni uporabnik verjetno vseeno najprej
poslusal,
kaj mu trgovec ponuja. Vcasih to, kar iscemo, ni najboljsa investicija
in
lahko dobimo za isti denar vec ali boljse. V tem primeru bi bilo zelo
neumno, ce bi ravnal tako, kot si opisal. V vsakem primeru pa mislim, da
se ne mores pritozevati cez uporabnika, ki bi od tebe (konkretno)
zahteval
tocno in samo FP, saj si ravnokar opisal, da bi ti ravnal enako (morala
te zgodbe je, da ne obsojaj drugih, ce sam ravnas enako).

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist