[ LUGOS ] Remote backup

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Jan 9 09:33:24 CET 1998

On Fri, 9 Jan 1998, Zlatko Rek wrote:

> Glede varnosti bi bilo res najbolje uporabiti ssh, ampak ko
> je tako pocasen. Izmeril sem hitrost prenosa 4,8 Mb velike
> datoteke z ssh, ftp in nfs:
>
>      ftp: 1065 kb/sec
>      nfs:  970 kb/sec (read z mount direktorija)
>      nfs:  388 kb/sec (write na mount direktorij)
>      scp:  245 kb/sec

Hmm, kako si meril ta prenos pri scp? scp (ssh) porabi ogromno casa pri
vzpostavitvi zveze, ko pa enkrat podatki zacnejo leteti, letijo kar hitro.
To pomeni, da je pri kratkih datotekah pocasen (v primerjavi z ostalimi
metodami), pri dolgih pa ta razlika vedno bolj izginja. Dodatno pridobitev
lahko dobis z izklopljenim sifriranjem (-cnone), kar je se vedno bolj
varno kot ostale metode (podatki se sicer prenasajo v odprti obliki,
passwordi pa ne nujno, ce uporabis ssh kljuce).

Recimo nekaj meritev, ki sem jih naredil z izkljucenim sifriranjem s
ssh-jem:

   2 MB datoteka:  552 kB/s
   5 MB datoteka:  782 kB/s
  22 MB datoteka:  997 kB/s

  22 MB datoteka (s sifriranjem):  568 kB/s

Ker gre pri backupih vedno za velike kolicine podatkov, torej to ne bi
smel biti problem. Ce delas kaksno kompresijo on-the-fly, bo najbrz zaradi
tega hitrost bolj padla, kot pa zaradi ssh-ja. Da ne govorimo o pisanju na
trak...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist