[ LUGOS ] for( ; ; fork());

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Ned Jan 25 22:59:56 CET 1998

polz wrote:

>  ctrl+C dela, ce pa root ubije praoceta, pa otroci veselo rajajo naprej.

 Pa kaj jaz vem... Zgleda da se fora z forkanjem in kilanjem pojavi na
vsake toliko casa.
Mlajsa generacija ne ve, da je starejsa ze to prebrodila...

Torej, mi v mlajsih letih nismo bili tako nasilni... Bolj smo se
pogovarjali o procesu, ki
forka in se konca... Forkan proces pa se spet forka in konca... In tako
naprej...

Kot rezultat imas proces, ki ga ne mores ujeti (killati), ker ves cas
spreminja PID...

No mlajsi... Da vidim vrstico kode, ki bezi pred strogim ocesom roota...
:-)

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676