[ LUGOS ] Re: Fetchmail vs Popclient

Blaz Podrzaj blayo na gimp.ml.org
Sre Jan 21 17:15:47 CET 1998

Yo!

On Tue, 20 Jan 1998, Miha Strehar wrote:

> To je bilo pred kake pol leta ali nekaj takega (verzija iz sunsita).
> Od takrat rajsi uporabljam fetcmail. Poleg tega pa fetchmail omogoca
> uporabo sendmailovih filtrov in malo morje svojih opcij...

Aha. Novejse verzije popclient-a so na las podobne fetchmailu, razlika je
LE v tem, da popclient ne dela DNS lookupa za vsak mail :) in to je
glavno. Zakaj naj bi jaz, ce bi hotel samo prenest nek filet z mailom
(mailbox), mogel preverjat DNS za vsak mail?!?! Totalna bedarija...

Recimo da tebi na server v mailbox pade ene 100 sporocil in ti jih nato
lifras s fetchmailom h sebi domov. Fetchmail bo za vsak mail preveril DNS,
in ce ne bo nasel izvora dolocenega maila (ker se pac DNS zaradi kaksnega
izpada trenutno ne resolve-a) se bo ustavil!!! Bedarija... zakaj bi se
ustavljal ce pa je mail v bistvu ze na serverju in ga ti samo se lifras
na domaco masino?!?!?!?

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist