[ LUGOS ] Remote backup

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Jan 8 20:11:04 CET 1998

On Sun, 21 Dec 1997, Zlatko Rek wrote:

> Kako bi uporabil DAT enoto na HP delovni postaji kot backup
> device za Linux. Na misel mi prideta ti dve moznosti:
>
>   - uporaba tar na Linuxu z opcijo '-f host:/dev/rmt/0m'
>
>   - export / na Linuxu, mountanje na HPju in nato uporaba
>     tar | cpio | fbackup.
>
> Ima se kdo kaksen predlog? Kaj menite glede zanesljivosti,
> varnosti, hitrosti, ...?

Lahko poskusis tudi kaj takega:

hp# ssh linux "tar cpvf - /" | cat > /dev/rmt/0m
hp# ssh linux "tar cpvf - / | gzip -c9" | cat > /dev/rmt/0m
hp# ssh linux "tar cpvf - /" | gzip -c9 | cat > /dev/rmt/0m

Pri tem, naj bi 'hp#' pomenilo prompt root-a na HPju, 'linux' pa ime Linux
masine. Prva varinata je brez kompresije, druga s kompresijo na Linuxu,
tretja pa s kompresijo na HPju.

V splosnem te ta klobasa v zacetku vprasa za password root-a na Linuxu,
lahko pa s primerno nastavljenimi privatnimi in javnimi ssh kljuci to tudi
obides.

Pri tem postopku iz ssh sessiona podatke vleces. Dalo bi se stvar zagnati
tudi z Linuxa, kjer bi potem podatke ssh-ju porival. S tem imam jaz nekam
slabe izkusnje, zato raje priporocam prvo varianto. Sicer novejse verzije
ssh-ja dajejo vtis, da tega problema vec nimajo, vendar...

Dobro, ko smo ze pri remote backupih, se eno vprasanje. Recimo, da imam 2
GB DAT, na katerega bi rad delal backup iz 6 masin, ki imajo po [4, 4, 4,
2, 1, 1] GB diskovja. To je skupaj 16 GB in zna se se povecati. Se da to
sploh kaj avtomatizirati ali je rocno backupiranje edina resitev?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist