[ LUGOS ] ALPHA [ OFF-TOPIC ]

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jan 21 09:55:01 CET 1998

Howdy!

On Wed, 21 Jan 1998, David Klasinc wrote:

> Pojma Nimam...

Pod prvo, Intel ni kupil Digital ampak samo hcerinsko podjetje Digital
Semiconductors. Maticno podjetje Digital se vedno izdeluje OpenVMS (jick!)
in racunalnike (celo paleto racunalnikov z Alpha procesorji, poleg tega pa
se x86 masine; Digital se je z Intelom specal ze zdavnaj).

Kolikor jaz vem, je Intel kupil DS enkrat lani decembra.

> SGI?

Sun, Digital, HP, ...

> Mi, konkretno nic... ;>

AMD si bo pomagal sam s tem, da bo se naprej proizvajal high-end x86
klone za stari socket 7 (pin-pin kompatibilno z 'originalnimi' Pentiumi).
Na slashdot.com se ljudje pridusajo, da je socket 1 mrtev ...

> Cyrix je po mojem mnenju ze tako ali tako... ;>

Cyrix se je prodal firmi National Semiconductors. To je, PMSM, najboljse,
kar se je lahko Cyrixu lahko zgodilo.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist