[ LUGOS ] sendmail

Alen Salamun snowman na hal9000.zrcalo.si
Pet Jan 23 18:58:55 CET 1998

On 23-Jan-98 Franc Cervan wrote:
> "neobdelan" (body posebej in glava ter ostalo posebej) mail za svoje
> userje in ga pri sebi raztalala po predalih.
Hi!

Ce te prav razumem, bi ti ves mail za npr. xxxx.si zbral pa poslal eni drugi
masini ki bi to raztalala na vec userjev tam. To lahko izvedes najboljse z
UUCP-jem. Pa se doak simpl je. lepo v mailertable (poglej sendmail doc)
definiras da vse za xxxx.si da na uucp-dom:xxxx, pol definiras UUCP za xxxx (v
RedHaT-u na /etc/uucp) in voila....Remote potegne z uucico dol ves mail od tebe
ki ga pol on razpakira in delivera....Saj vem da ti ni prevec jasno ampak ce je
to kar isces mi reci pa ti bom razlozil na primeru....

LP, Alen
---
/ Alen Salamun, Zrcalo d.o.o., Glavni trg 17b, 2000 Maribor, Slovenia \
| Phone: +386-62-224-389, Fax: +386-62-224-765, GSM: +386-41-684-543  |
|          E-mail: Alen.Salamun na zrcalo.si, snowman na zrcalo.si          |
/     -= LiNUX =- The only REAL OS | Microsoft is not the answer,     \
\          Microsoft is the question and the answer is NO!!!          /