[ LUGOS ] KDE

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jan 19 21:54:23 CET 1998

On Mon, 19 Jan 1998, Blaz Podrzaj wrote:

> Tukaj sploh ni vprasanje v hitrosti in poziranju spomina. Gre za poizkus

Um, ne... Za to imamo Winblows...

> Kar se pa tice hitrosti in poziranja spomina ti pa garantiram, da vsak ki si
> bo recimo od danes naprej kupil nov racunalnik, ne bo imel problemov s
> tem... Slo mu bo predvsem za friendly user interface, namrec kar bo pod

Um again... Poznam ene par ljudi, ki imajo problem s tem... :P

> Tisti, ki jim gre za to, da Linux cim hitreje spravijo na trg, na katerem

Jaz osebno se nebi trudil za to... Jaz bi se bolj trudil, da bi na trg sel
en tak, stabilen linux, ki ga bo uzitek uporabljat... Rajsi malo pozneje,
kot pa  da pol stvari ne dela...

> Treba je naredit taksno okolje, ki bo po volji vecini uporabnikom hisnih
> racunalnikom (ti bodo sele naredili pravo reklamo za Linux) in ne samo onim
> sedemnajstim zanesenjakom, tukaj pa nastopi KDE...

Ja, se strinjam s tabo.. Ampak vseeno, mene je zanimalo kake so prednosti
pred fvwm, ne za kakega userja, ki ni se videl linuxa ampak zame, ki
recimo delam z linuxom ze vsaj ene sest let... :)

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist