[ LUGOS ] ALPHA [ OFF-TOPIC ]

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Jan 21 07:26:38 CET 1998

On Tue, 20 Jan 1998, polz wrote:

> Ej, kdaj je Intel nabavu Digital ?
Pojma Nimam...

> Kdo sploh se dela potem high-end workstatione?
SGI?

> Kaj lahko naredimo, ko bo AMD ostal brez licenc za sistemska vodila,
Mi, konkretno nic... ;>

> IBM bo pustil Cyrix da propade, HP se bo zdruzil z microsoftom,
Cyrix je po mojem mnenju ze tako ali tako... ;>
Ce se HP zdruzi z Microsoftom, lahko to pomeni samo konec za HP *grin* Ker
ce se bo zgodili to kar namerava narediti DoJ (Department Of Justice)
potem je Microsoft in 'deep shit'. Prodajati windows brez explorerja bi za
njih pomenilo skoraj tako kot imeti linux brez /lib direktorija, vsaj za
Windows98 je tako... 95 je tako ali tako irrelevant, ker ce bojo morali
zdaj ustaviti delo na windows98 in vse spremeniti, potem to pomeni se dve
leti nic novega, vmes bomo pa vsi ze na linuxu... ;>

> Iskra bo pustila OS/2 in Unix in presaltala na NT 5.0,
Hm, mogoce bo to propad iskre? ;>

> Telekom pa bo po 2001 se vedno edini?!?!?
Po mojem ne...

> A je kdo za bolj radikalno akcijo ? (zazgimo microsoftovo izpostavo v LJ,
> Jerovsku posljemo grozilna pisma, ukrademo denar Intertrade-u (IBM)
> in kupimo Digital)
Kaj pa ce bi kar sli in zavzeli Elektrarno Krsko? Potem bi nas cel svet
poslusal... Pozig MSja v Ljubljani je nekako pljunek v morje... ;>

Ok, sale, kape in rokavice na stran... *grin*

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist