[ LUGOS ] Junk (CD-ROM)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jan 13 21:51:36 CET 1998

Howdy!

Imam CD-ROM (Phillips, 24x hitrost), ki se prav hecno obnasa. Ce dam noter
'ta srebrni' CD, potem je hitrost prenosa se znosna (dejansko izmerjena je
tam med 1.7MB do 2.5MB na sekundo). Ce pa dam noter ta zeleno/zlato plosco
(CDR), pa je hitrost polzeva: 600kB na sekundo.

Ali je kdo ze opazil kaj podobnega?

Polno hitrost (3.5MB na sekundo) bi najbrz dobil, ce bi imel hitrejsi
racunalnik. Ce namrec dam brat cel CD (600MB), potem je CPU cisto
okupiran, interrupti pa letijo tako na gosto, da se mi se mis cudno
obnasa.

Me prav zanima, ce bi lahko jaz tale CD prodajalcem nazaj nesel.
Reklamirana hitrost 24x se namrec precej razlikuje od dejanske 4x. Saj
vem, saj vem, tisti 24x je samo v optimalnem primeru. Jaz bi bil
zadovoljen tudi z 10x (kar dobim s srebrno plosco).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist