[ LUGOS ] netscape

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Jan 23 20:03:36 CET 1998

On Fri, 23 Jan 1998, Iztok Polanic wrote:

> No...jaz si takole predstvaljam netscapovo odlocitev.. Najprej bo nekaj
> casa navoljo kot GPL, potem pa ko bodo dobili dovolj uporabnikov nazaj, pa

 Najprej, bi reku samo to, da ni nikjer napisano da *BO* GPL pravijo smao,
da bo nekaj takega, oz ta bo nekako zsnovana licenca, kot je GPL, tako da
je najbolje da pocakamo na 31. Marec in bomo vidli kaj bo iz tega :)

> bodo ukinili GPL. Seveda ce je to sploh mogoce???

 Ne, ko je zadeva enkrat GPL se ne mores vec premislit in rect, zdaj pa ni
vec GPL... :) Vsaj zdi se mi, da je tako... Treba povedat, da bo netscape
se vedno lastnik imena Netscape, in da katerikoli browser bo ze prvi
zunaj, ki bo baziran na Netscape 5.0 kodi, ne bo netscape :) oz prvi
Derivat....

 Netscape ima tudi poseben team ljudi, ki bo potem nekakko skrbel za
koordinacijo vsega skupaj... Obstaja pa ze www.openscape.org, ki je nastal
nekako pol ure po tem, ko je Netscape objavil svojo odlocitev... ;>

 Mislim, da je cilj vsega skupaj le to, da Netscape pridobi vecji krog
ljudi na foro "uau, tile so pa ful fejst deckoti pr netscape so dali kar
source free" in si s tem malo promovira ime, ker komercialne vojne z MS
najbrz ne more vec zmagati...

BTW: Ce bi bila koda striktno pod GPL, je dodaten efekt, da kdorkoli, ki
uporabi te source, mora svoj izdelek potem distribuirati kot GPL, z source
vred... *grin*

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist