[ LUGOS ] knjiznice

Boris Benko Boris.Benko na telekom.si
Tor Jan 27 21:03:08 CET 1998

Bostjan Vlaovic wrote:

> Hi!

> Hvala za nasvete in napotke. A torej ni nekaksne standardizirane poti po
> kateri lahko najdes kar isces? Vse torej temelji na izkusnjah in zapiskih
> (pametni pisejo :-) ?!? To se mi zdi malo kaoticno. :-((

Pa niti ni tako kaoticno. Ce imas .rpm tocno za verzijo RHja, potem vzemi
binari .rpmDrugace pa ti priporocam, da sam bildas iz sourca, t.j., ce je
.rpm za verzijo 5.0,
imas pa recimo RH 4.1. Jaz sem zbildal par stvari uspesno, neuspesno pa
recimo xfig.
Ni se prevedlo na RH 4.1 pa konec.

Ce bildas iz sorca, potem ti pri instalaciji .rpmja ne tezi, da nimas
knjiznice 5.6.7 (imas pa recimo 5.5.9),
pa ti noce instalirati.

Ce ti javi, da nimas shja ali kaj takega (ne vem, cemu ta napaka), potem
napravi forced install,
mislim, da je -nodep switch. Ce ti res javi ono napako. Ce ti manjka kaj vec,
bolje da ne instaliras.

Ce ze imas binari, pa ne ves, katero knjiznice pravzaprav rabi, si pomagas z:

$ldd <ime binari programa>

Upam, da to pomaga.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676