[ LUGOS ] char* + char*

Timotej Ecimovic - Cic cic na fiz.uni-lj.si
Sob Jan 31 22:51:13 CET 1998

> V C-ju bi rad sestel dva char* , pa vedno dobim segfault.
> Vem , da je kriva moja nesposobnost, pa vendar - kje naj dobim 1 lep primercek
> sestevanja stringov ?

Ce mislis zlepljenje dveh stringov, imas na voljo
funkcijo strcat() ali podobno zalego.
Na roko to naredis tako, da zalociras nov string z
velikostjo strlen(prvi)+strlen(drugi)+1 in potem
lahko oba noter skopiras, enega za drugim.

strcat() ti na konec prvega stringa zalepi drugega, samo
pazi na alokacijo pa overlapanje pa to...

man strcat pomaga.

Sestevanje pointerjev (torej naslovov, kjer sta stringa), te
ne more pripeljati do nicesar dobrega...

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist