[ LUGOS ] knjiznice

Bostjan Vlaovic bobo na svizec.si
Tor Jan 27 16:20:50 CET 1998

Hi!

> Potrebujes glibc, kar pa ni tako trivialno instalirati, saj prakticno
> ves sistem potrebuje eno izmed dveh trenutno aktualnih libc knjiznic
> (libc5 in glibc), tako da ne bodi presenecen, ce ti bo kaksen programski
> paket prenehal delovati.

Hvala za nasvete in napotke. A torej ni nekaksne standardizirane poti po
kateri lahko najdes kar isces? Vse torej temelji na izkusnjah in zapiskih
(pametni pisejo :-) ?!? To se mi zdi malo kaoticno. :-((

LP,
	bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 63 482-129         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist