[ LUGOS ] cp1250 > latin-2

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Jan 10 19:11:05 CET 1998

Howdy!

On Fri, 9 Jan 1998, Primoz Peterlin wrote:

>=20
> =C8e primerjava z alternativno re=B9itvijo: naslovna stran je kodirana po
> ISO-8859-2 in opremljena s pravilno glavo, kar je v skladu z zapisanim na
> http://www.s-ssp.po.edus.si/iso2/inf/csz/:
>=20
> =09,, ... Ne strinjam se, da mora biti za=E8etni dokument kodiran po
> =09iso latin 1.  Ve=E8ina ameri=E8anov ne razume sloven=B9=E8ine in jim n=
ekaj
> =09=E8udnih znakov ne pomeni ni=E8 posebnega, saj tudi ostalega ne
> =09razumejo. ...``
>=20
> [...]

Ko sem nazadnje sestavljal skupaj strani na www.rzs-hm.si (sredi novembra
lani) sem se posebej pozabaval s tem. Najvec opravka sem imel z uvodno
stranjo, za to je bilo vec razlogov. Eden izmed njih pa je naslednji: Lynx
(tekstni WWW browser, ki ga jaz osebno kdaj pa kdaj uporabljam) se
definitivno upre prikazat stran, ki je 'kao' ne zna prikazat. To velja
tudi za strani po ISO8859-2, ce uporabnik nima stvari postimanih. In ta
upor je dokoncen. Ne prikaze kaksnih cudnih kvak, temvec ponudi edino
moznost: shranitev na disk.

No, moj work-around je: program, ki se skriva za vhodno stranjo pogleda,
kateri browser se je oglasil in ce je Lynx, poslje redirect ('Location: '
polje) na stran, ki je po ISO8859-1 (csz varianta). Morda ni ravno
elegantno, morda ne deluje vedno (ce se kje najde kaksen proxy streznik),
nekaj pa je le.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist