[ LUGOS ] netscape

Crt Jakhel crt na dergan.si
Pet Jan 23 17:00:43 CET 1998

On Fri, 23 Jan 1998, Boris Benko wrote:

> Sigurno ni, jasno. Vsili se primerjava z Explorerjem. M$ placa razvoj

meni se primerja s Caldero, ceprav se mi zdi, da vem premalo o Calderi :>

> Pri censki vojni niso tako mocni
> kot je M$. Ne bi bilo slabo, da si poiscejo zaveznike v SUNu, IBMu in
> ostalih... Da jih prvi prepih ne
> odnese.

hm... (zdaj bo spet ena taka moja filozofska :) sta dve glavni smeri
razvoja softvera... ena orto komercialna, one-solution... in ena orto
taksna hm, zanesenjaska.. akademska.. ljubiteljska.. whatever.. v glavnem
multiple-choice, distributed in tako... no, whatever :> in je netscape
videl, da je v komercialni smeri m$ ze tak monopol, da se lahko slika, in
je prestopil. da pa se lahko blagovna znamka promovira in kaksen denar
obrne tudi v tej varianti, kaze Caldera. jaz vsaj mislim, da kaze :P
(danes sem bolj malo spal, kar se morda vidi)

Crt Jakhel                crt.jakhel na dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist