[ LUGOS ] Gnusloth

Timotej Ecimovic - Cic cic na fiz.uni-lj.si
Tor Jan 13 13:02:34 CET 1998

Hiya!

Ce se komu da razvijati en kos softwara v Tcl/Tk:

Na http://www.fiz.uni-lj.si/~cic/software/gnusloth.tar.gz
je zadeva.

Stvar je tak Tcl/Tk interface za gnuplot, v osnovi narejen za
uporabo iz enega drugega programa, katerega uporabniki naj
ne bi obvladali gnuplot command line, pa mi je bilo to
bolj enostavno, kot posebej naresti widgete za grafe risat pa to.

Zaenkrat zna risati 2d in 3d zadeve, dolocis par lastnosti
kako naj se narise, izvozis lahko EPS in PPM, dolocas range,
potem pa se pocasi featurji nehajo. Tam nekje pri lastnostih
kontur se mi je zadeva ustavila, ker ni bilo vec potrebe in
interesa. Osnovni namen je namrec samo risanje vec 2D crt
ene cez drugo, kar je rabila osnovna aplikacija.

Torej, ce je kje kaksen entuziast, ki bi zadevo malo dogradil,
ali pa tudi samo uporabljal, go for it!

Narejeno je za Tcl 7.6, Tk 4.2 in TclX 7.6 (TclX zaradi forkov in
pipeov). Po mojem, da je prva zadeva to prilagoditi za Tcl 8.0,
ce je sploh kaksna nekompatibilnost kje.

Cic, ki je zmeraj optimist okrog tega kok se ljudem da programirat.

Dodatne informacije o seznamu Starilist