[ LUGOS ] Mountanje /proc

Mirko Ficko mirko.ficko na uni-mb.si
Sob Jan 10 19:02:15 CET 1998

Instaliran imam Red Hat 4.0 (kernel 2.0.18) in imam sledec problem.
Ko se linux zazene ne mounta /proc in tako se zagon ustavi. Izpise le
sporocilo da
v /etc/fstab ni vrstice

    /proc    /proc    proc     defaults

in da naj uporabim

    mount /proc /proc -t proc

To bi jaz rade volje storil a kaj, ko se ne morem logirat oz. ne morem do
shell-a.
Zanima me ali bi lahko kako popravil /etc/fstab ne, da bi moral ponovno
formatirati disk in instalirati linux. Linux sem instaliral brez boot
diskete direktno z CD, tako da nimam boot in root diskete.  Instaliran imam
LILO. Poskusil sem z boot opcijo

single

vendar je v tem primeru root mountan samo read in ni mogoce nic popravljat.
Vem da sem najverjetneje sam kriv za napako, vseeno pomagajte.

lp

Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist