[ LUGOS ] Slackware install

Matja` Vidic matjaz.vidic1 na guest.arnes.si
Pet Jan 23 14:16:05 CET 1998

LP !
	Prej sm kr neki cajta uporablu RED HAT, zdej sm pa mal presaltu na
slackware pa mam en problem! Ko grem konfigurirat network me vprasa :"Do
you plan to ONLY use loopback?" zdej sem odgovoril na vprasanje z ne. Samo
potem me muci s vprasanji za staticen IP (ki ga pri arnesu za ppp tudi ne
morem imeti). in na koncu ko vtipkam v shellu 'route' mi napise
Kernel IP routing table
Destination     Gateway         Genmask         Flags Metric Ref    Use
Iface
loopback        *               255.0.0.0       U     0      0        1 lo
Ukaz route add default ppp0, pa je odgovorje s 'SIOCADDRT: No such
device'. PPP protokol sem si seveda instaliral. Moti me tudi da pri bootu
ko napise starting deamons nikjer ni pppd-ja. Ce pa vtipkam pppd se pa mi
zacnejo prikazovat tisti ppp zankci kokr je treba ! Ce ma kdo kaksno IDEJO
sej je nikakor ne branim :)
					LP MAto

Dodatne informacije o seznamu Starilist