[ LUGOS ] GIMP

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Pon Jan 12 19:07:44 CET 1998

On Mon, 12 Jan 1998, Andrej Presern wrote:

> Hm. Sam uporabljam 0.99.16, ker je v .17 nova gtk+ knjiznica, ki ni
> kompatibilna s staro, uporabljam pa se nekaj programckov, ki to zadevo
> potrebujejo. Ali lahko malo opises, kaj je novega v .17 (ce niso samo
> bugfixi ipd)?

nic takega, kar bi bilo res novo. bugfixi in updati pluginov. snel sem ga,
ker sem par dni prej snel .16 in sem bil jezen, ko se je takoj pojavil .17
:)

Maticu sem predlagal novejso verzijo, ker je bilo soditi, da ima .12 - tam
okoli .14 se je meni stvar se dovolj pogosto sesuvala, da me je motilo, od
.16 vkljucno dalje pa sem zadovoljen.

crt.jakhel na dergan.si       Dergan d.o.o.      www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist