[ LUGOS ] Re: emajl na razlicnih pokrovkah

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Sob Jan 10 15:28:10 CET 1998

	Hi!

> Emajliranje HP-UX/Linux
>
> man procmail, ce ne zadosca .forward ...
>
> Pa se z NFS se ni treba zafrkavati, (o ostalih veselicah [locking]
> pa v movemail.c, ki ga netscape dodaja k Linux verziji ).

Iztok, malo si zgresil bistvo. Bistvo pa je to, kar je bilo v originalnem
vprasanju:
jaz (sysadmin) bi rad, da uporabnik ne rabi nicesar narediti, razen, da pozene
svoj mailer (recimo elm ali pa katerikoli drug mailer) in ko bi izbrisal
kaksen mail,
bi se to naj poznalo na vseh masinah (HP-UX in Linux). Tega procmail ne bo
naredil, .forward pa se manj (a se motim?). Jaz bi se z veseljem "zafrkaval" z
NFS, ce bi mi to pomagalo.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist