[ LUGOS ] kernel ran out of input data

Stefan Baebler stefan na mali-princ.fkkt.uni-lj.si
Pon Feb 23 17:18:02 CET 1998

> Uncompressing linux... (tocno 3 pike!)
>
> Ran out of input data
>
> ---system halted

>Kaj mislis pod "namestim". Ce "namestim" ne vkljucuje lilo-ta, drugega kot
>to ne mroes pricakovat. Read kernel-HOWTO.

Namestitev je zajemala popravke v /etc/lilo.conf in ponoven zagon 'lilo' da
si je te nove nastavitve zapomnil (k sreci sem si pustil tudi originalen
kernel pod drugim labelom). Vse v skladu s kernel-HOWTOjem.

v kernelu (2.0.23) sem imel dodatno vklopljeno le se podporo vfat in nekaj
malenkosti, ki pa jih je brez tezav prevedel.

btw: Tudi file je cel (cca 450k) in na pravem mestu v /boot/ (ja tudi lilo
pri instalaciji preverja, ce so vsi fajli iz lilo.conf prisotni na svojem
mestu)

se kaksen preblisk ?

stefan

Dodatne informacije o seznamu Starilist