[ LUGOS ] callback

polz polz na writeme.com
Sob Feb 7 06:12:27 CET 1998

On Fri, 06 Feb 1998, you wrote:
>Dodajam se malo teoretiziranja:
>
>Moja (utopicna?) ideja je nekako taksna:
>
>   Modem bi bilo treba nastaviti tako, da Wintendo ne bi
>   zaznal, da je zveza prekinjena, ampak bi kar cakal, ta cas
>   pa bi linux poklical nazaj, modem bi se oglasil in zadeva bi bila
>   resena. V dial-in scriptu bi bile pac zadeve podvojene.
>
>Se kdo spozna na modeme?
Ne, se pa toliko na wintendo, da vem tole:

Za callback rabis tak dialer, da ti to podpira. Sicer si pogorel.
Naj popravim: ce uporabis wintendo, si takoj pogorel.

Jaz sam sem imel podoben problem: priklopiti se na linux masino direktno
prek serijskega kabla ( kamor sicer prikljapljam kalkulator, ki mi emulira t
erminal). Wintendo se ni hotel connectati, ce modem ni odgovoril na AT
ukaz.

Torej-uzivaj !

Dodatne informacije o seznamu Starilist