[ LUGOS ] Remote backup

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Feb 19 21:18:47 CET 1998

On Fri, 9 Jan 1998, Primoz Peterlin wrote:

> Med mojimi zapiski sem nasel, da sem svojcas pocel to ravno obrnjeno
> (potiskal podatke, namesto da bi jih vlekel):

Medtem sem zvedel, da so tiste moje slabe izkusnje s potiskanjem bile
zaradi nekega buga v ssh 1.2.17. Z dobrim ssh-jem ni problemov.

> linux# tar cf - . | rsh hpux "dd of=/dev/rmt/3m obs=20b"

Sem poskusil to z dd-jem namesto cat-a, kar sem prej uporabljal, in zadeva
precej bolje deluje. Ceprav mi ni najbolj jasno zakaj.

> Tisti "cd /; tar cf - ." namesto "tar cf - /" priporocam zaradi tega, da
> ne boste kasneje kleli zaradi absolutnih poti v varnostni kopiji.

Navadno pri tar-ih obstaja kaksna opcija, ki pri razpakiranju ne uposteva
zacetnega "/". Ampak vseeno je to dober nasvet.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist