[ LUGOS ] callback

Frenk Zavasnik fz na etm.l-sol.si
Pet Feb 6 16:35:24 CET 1998

Danilo Godec wrote:

> P.S.: Kako bi se clovek obesil 'med' 95ke in modem, da bi lahko gledal kaj
> se dogaja (da bi videl vse po vrsti, od AT... do 'skrivnostnih' sporocil
> v stilu CLIENTSERVER pri null-modem povezavi)?

Se ena masina, pa kaksen SW za snifanje serijskih komunikacij. V Dr.
Dobbsu je bil enkrat clanek o tem (skupaj s softwerom), ki ga je napisal
Al Stevens, se mi zdi. Tisti source se mora se vedno valjat nekje na
njihovem strezniku. Napisal ga je pa zato, ker je diabetik - res, ima
neko napravo za merjenje cukra in softwer, ki je bil zraven, je nehal
delat pod Win95. Ostalo je sledilo...

Dodatne informacije o seznamu Starilist