[ LUGOS ] NT

polz polz na writeme.com
Ned Feb 8 19:50:42 CET 1998

On Fri, 06 Feb 1998, Bostjan Vlaovic wrote:
>Hi!

>Hmm. Mislim, da to ni tako enostavno :-)
>A to si bil v iskra-telu?
ne, iskra-emeco.

>Kako je sedaj sploh z iskro? Koliko jih je?
emecu gre super, telecomu tudi, tistemu delu, v katerem izdelujejo tiskana
vezja, pa ne prevec. Baje so namrec vecino dolga v Iskri ob razpadu prenesli na
nekaj podjetij, da so ostala lahko naprej bolje delala.
Koliko tovarn Iskre izven Kranja, pa ne vem.

Dodatne informacije o seznamu Starilist