[ LUGOS ] PAKA

Damjan Lampret Damjan.Lampret na arnes.si
Tor Feb 17 07:26:07 CET 1998

On Tue, 17 Feb 1998, polz wrote:

> Ali ima kdo tukaj pako?

Jaz imam dve. ;-)

> A kdo tukaj pozna koga, ki ima kaksno pako ?

Poznam tudi se enega drugega, ki ima pako. ;-)

> Stvar bi namrec rad priklopil na svojo linux masino, pa ne vem kako.

Verjetno si ze ugotovil, da z navadnim RS232 kablom. Meni je delalo. Samo
se ustrezno vrstico v inittabu sem odkomentiral (tisto za serial lines).

> Rad bi tudi predelal eno PAKA tipkovnico v navadno PC.
> A se komu kaj sanja, kako?

Paka tipkovnice imajo (ce se pravilno spomnim) kar RS232 prikljucek. Mene
je bolj zanimala prikljucitev PC tipkovnice na pako. Vendar se nisem imel
dovolj casa, da bi se spravil k temu. Se pa verjetno bom.

lp, Damjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist