[ LUGOS ] mp3 gateway

Darko Darko na K2.net.NO-SPAM-WHATSOEVER
Tor Feb 10 20:47:26 CET 1998

Hello!

Po moje bi ta rad imel nekaj, kot je RealPlayer (RealAudio) server, le, da
bi fajli gor bili zapisani v MP3 obliki in ne v RAM obliki. Tudi sam RealAudio
server bi potem moral podpirati 112 kbps (ali celo 128 kbps) audio stream
kaksnega narekuje boljsa MP3 kakovost.

LP
Darko Bulat, K2.net

--

Bostjan Vlaovic wrote:

> Hi!

> Pod stream serviranjem si jaz predstavljam streznik, ki servira video oz.
> karkoli po tocno doloceni hitrosti zato da ne zabase linka. Ce imas ti
> zadevo posteno na 112kb bos vedno moral imeti taksno prepustnost. Ce
> posnames na manj imas pac manj -> tudi povezavo manj obremenjujes. Tu ne
> rabis stream serverja.
>
> LP,
>         bobo

> | Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist